Nieuws

September 1, 2022

N1 Bet en Partners bieden unieke promo's

Jasper de Vries
WriterJasper de VriesWriter

N1 Partners-groep, het moederbedrijf van N1 Bet, heeft de winnaar bekendgemaakt van haar nieuwe promotiecampagne genaamd 'Mystery Drops'. De promo biedt de kans om een lucratieve pot te winnen en biedt spelers dubbel plezier tijdens het spelen van Slot Hunter. 

N1 Bet en Partners bieden unieke promo's

Tijdens het spelen doen spelers tegelijkertijd aan prijstrekkingen. Met unieke, unieke promo's blijft het bedrijf de functies voor esport-weddenschappen verbeteren. Als pionier in de sector past het op creatieve wijze promoties aan om af te stemmen op culturen over de hele wereld. Als een nieuwer sportsbook biedt N1 Bet vergelijkbare promoties om klanten aan te trekken.

Met drie niveaus voor spelers, waaronder Major, Grand en Mega, belonen de progressieve prijzen echt geld aan winnaars. Tijdens de actieperiode kunnen spelers tot 500.000 euro winnen. N1 Partners begon de promo's via online casino-activiteiten. Tot op heden hebben winnaars meer dan 2500 verschillende prijzen ontvangen bij online goksites voor esports in de portefeuille van het bedrijf, zoals Fight Club en N1 Bet. Promoties blijven evolueren omdat het bedrijf incentives biedt op esport-weddenschappen en andere sites, zoals Slot Hunter.

Gokautomaatjager

Slot Hunter Casino biedt spannende spanning voor beginnende en ervaren gokkers. Van gemaskerde bandieten tot slots met een thema, het bedrijf biedt verschillende soorten spellen om te spelen. Bonussen en promoties trekken spelers aan om deel te nemen aan de uitgebreide verzameling spelactiviteiten van het casino op de beste goksites voor esports. Slot Hunter biedt een welkomstbonus en loyaliteitsbeloningen en maakt gebruik van de kracht van casinospellen om spelers geïnteresseerd te houden. De thema's van actiefilms en klassieke fruitrollen spreken gamers met verschillende achtergronden aan.

Over N1 Partners Group

N1 Partners Group is een gamingprovider die een verscheidenheid aan hoogwaardige online gokwebsites en -producten aanbiedt. De merken in de portfolio van het bedrijf zijn onder meer gerespecteerde casino's zoals Fight Club, N1 Bet en Joo Casino.

Desgevraagd gaf de winnaar van de promotie enthousiast toe verrast te zijn door de overwinning. Hij is van plan fietsuitrusting te kopen om zijn zoon mee te nemen op een fietstocht.

N1 Partners Group bood de winnende speler snel een oprechte felicitatie aan. Yaroslav Laptev is Chief Product Officer en is van plan om extra prijzen uit te rollen om klanten die spelen te belonen.

Psychologie achter casinopromoties

Nu online gokken steeds populairder wordt, evalueren experts hoe advertenties van invloed zijn op spelers. Promoties en prikkels kunnen de wens om op kansspelen in te zetten vergroten en tot kansspelproblemen leiden. Lobbygroepen beweren dat reclame een rol speelt in de evolutie van hoe mensen over de hele wereld naar gokken kijken. 

Strakke advertenties met mooie mensen die miljoenen winnen, verheerlijken gokken om loten en casinospellen te verkopen. Volgens deze groepen hebben herhaaldelijke advertenties en promoties geleid tot de wijdverbreide acceptatie van gamen, die mensen ooit beschouwden als snel rijk worden. Tegenstanders van casinopromoties waarderen traditionele waarden, zoals opleiding, verantwoordelijkheid, hard werken en doorzettingsvermogen.

Leidinggevenden in de gamingindustrie verdedigen promotionele marketing door aan te geven dat reclame nooit negativiteit benadrukt en dat casino's entertainment en fantasie zijn. Door een meetbare en echte beloning aan te bieden, geven N1 Bet en andere casino's van de N1 Partners Group aan dat ze zich redelijk inzetten voor verantwoorde reclame.

Maatschappelijk verantwoorde promoties weerspiegelen een patroon van bescherming van klanten en het naleven van gedragscodes. Hoewel casinoadvertenties lang hebben geprobeerd om gokken te normaliseren, veroorzaken advertenties en promoties vaak verslavend gedrag. Gerenommeerde merken beoordelen het advertentiebeleid om de implementatie van best practices te garanderen.

Verantwoord adverteren

Loto-Quebec biedt een voorbeeld van goede reclamepraktijken. Na een beoordeling van de advertenties van het bedrijf, integreerde het essentiële marketing- en advertentiebeleid. Hier zijn een paar van de praktijken van het bedrijf:

  • Volgens het marketingbeleid verbiedt het bedrijf alle overdreven agressieve advertenties, wijst het promoties af die minderjarige gokkers aantrekken en onthoudt het zich van het gebruik van vertegenwoordigers die populair zijn bij jongeren. Daarnaast weigert het bedrijf reclame te maken voor programma's die zich vooral op minderjarigen richten.
  • Het bedrijf benadrukt de kansen om ervoor te zorgen dat spelers zich bewust zijn van de kansen om te winnen. Loto-Quebec heeft specifiek op dit punt ingegaan, welke groepen proberen om meer verantwoorde reclame met betrekking tot gokken te promoten.
  • Door televisiecommercials te presenteren waarin zendtijd wordt besteed aan het waarschuwen van spelers voor gokgevaren en het promoten van hulplijnen, promoot het bedrijf verantwoord gokken.
  • Het beleid van het bedrijf verbiedt ook het richten op specifieke groepen bij het promoten van een product. Het bedrijf heeft bijvoorbeeld een instant-loterijproduct opgeschort, wat leden van de Chinese gemeenschap niet leuk vonden. De leden van de gemeenschap wilden geen verwijzing naar traditionele gebruiken zien in de promotie van een spel. Met respect voor de gemeenschap trokken leidinggevenden de advertentie in.

N1's unieke promotie

N1 Partners Group integreert een multifunctionele aggregator om promotionele projecten te faciliteren, waardoor het bedrijf unieke campagnes voor prijstrekkingen kan ontwikkelen. Gebruikers kunnen deelnemen door online casinospellen te spelen en tegelijkertijd lotingen voor prijzen in te voeren. Als een speler een van de drie niveaus in de campagne wint, waaronder major, grand of mega, loopt hij weg met een lucratieve jackpot. 

Door progressieve prijzen aan te bieden, trekt de promotionele incentive aanzienlijke deelname aan van nieuwe en loyale casinospelers. Door verantwoorde promoties te implementeren, kunnen casino's helpen bij het creëren van vermakelijke ervaringen met behoud van een verantwoord advertentiebeleid.

About the author
Jasper de Vries
Jasper de Vries
Over

Jasper de Vries, afkomstig uit het bruisende Utrecht, staat in Nederland bekend om zijn talent om online casino content aan te passen voor het Nederlandse publiek. Zijn nauwkeurige aandacht voor lokale nuances zorgt voor een vlekkeloze gelokaliseerde speelervaring.

Send email
More posts by Jasper de Vries
undefined is not available in your country. Please try:

Laatste nieuws

Virtuele economieën: de nieuwe grens op het gebied van gaming
2025-05-27

Virtuele economieën: de nieuwe grens op het gebied van gaming

Nieuws